субота, 7. април 2012.

Роби-Квалитет донео резултат,Касалица-Некад је боље бити асистент



Шеф стручног штаба Црвене звезде, Роберт Просинечки, након убедљиве победе својих изабраника у утакмици против Металца, изјавио је:

- Задовољан сам данашњом победом,самим тим што смо дали пет голова, а поред тога и добро трчали. Мислим да смо квалитет на терену преточили у убедљив тријумф. Морам да честитам мојим играчима на приказаној игри, али и да се захвалим публици на подршци и лепој атмосфери коју су приредили – рекао је Просинечки, истичући да је задовољан како су одиграли Асамоа и Пашеко, и да очекује да након Куп утакмице њих двојица добију још више прилика за игру. Такође, Просинечки додао:

- Нико нема право да сада размишља еуфорично, због овог резултата. Oкрећемо се наредној утакмици и једва чекамо да реванш полуфинала Купа почне.



Нападач Црвене звезде Филип Касалица показао је у утакмици са Металцем нови квалитет који одликује само велике играче и стрелце, а то је да правилно процените своју и позицију саиграча, односно да није увек најбитније затрести мрежу. Некад је лепо бити и асистент.

- Најтеже су унапред добијене утакмице као што је била ова данашња. Међутим, успели смо да пружимо и добру игру и да истовремено будемо ефикасни. Уживали смо како ми на терену, тако верујем и наши навијачи који су поново приредили диван амбијент. Времена за уживање у тријумфу нема, јер нас у среду очекује најважнији меч у сезони. Имамо добар резултат из првог сусрета, али борићемо се, играти и трудити да победимо и у реваншу - изјавио је Филип и открио нам један детаљ са полувремена.

- У паузи сам рекао Борхи да ће постићи гол, и десило се да му управо ја асистирам. Волим да постижем голове, али лепо је бити и у улози асистента. Имао сам и ја неколико прилика, али не жалим, најбитније је да побеђујемо, а не ко су стрелци. Биће голова - резимирао је Касалица.


Нема коментара:

Постави коментар