среда, 27. јун 2012.

Милан Јовановић у Црвеној звезди (видео)

У среду 27. јуна у јутарњим часовима у хотел „Рогла и Плања“ стигао је Милан Јовановић, ново појачање екипе Роберта Просинечког. Стамени дефанзивац потписао је уговор са црвено-белима на две године са могућношћу продужетка на још једну сезону. Милан је иначе стандардни штопер репрезентације Црне Горе за коју је забележио 29 наступа. Очекује се да бивши играч Спартака из Наљчика, појача конкуренцију у последњој линији одбране и надомести изненадни одлазак Душка Тошића.

- Све се десило помало изненада. Није тајна да сам имао понуду Хајдука из Сплита и био сам врло близу потписивања уговора. Прошао сам и лекарске прегледе када су се јавили људи из Црвене звезде, и није ми требало много да се предомислим. Звезда је већи клуб од Хајдука, и играћу у својој земљи у којој сам одрастао – истакао је Јовановић након што је задужио нову клупску опрему.

Пре доласка међу црвено-беле челници нашег клуба подробно су се распитали о квалитетима новог дефанзивца, и уверили се да се ради о одличном играчу.

- Захваљујем се асовима и легендама какви су Дејан Савићевић и Драгољуб Лековић који су имали само речи хвале за мене. Трудићу се да оправдам очекивања новог тренера и да се што пре уклопим у тим – рекао је Јовановић и додао:

- Знам да сам дошао у младу екипу која има веллики потенцијал и квалитет. Надам се да ћу се врло брзо интегрисати у целину. Истина, протеклих неколико месеци нисам играо константно, али имам иза себе доста јаких утакмица за репрезентацију и верујем да то што нисам имао континуитет, у мом случају неће представљати проблем – истакао је репрезентативац Црне Горе који ће већ од данас почети да тренира са црвено-белима.

Јовановић је у претходне две сезоне наступао за Спартак из Наљчика, а пре тога је играо за Рапид из Беча, Клуж, Униреу, Раднички из Ниша, Крајову, Васлуји, Раднички из Новог Београда, Железник, Младост из Лучана и Борац из Чачка у којем је почео каријеру. За репрезентацију Црне Горе одиграо је 30 утакмица,и други је на вечној листи по броју одиграних мечева за репрезентацију ЦГ од њега је само више наступа има Симон Вукчевић(34).


Нема коментара:

Постави коментар